בגדי נשים באינטרנט טרנדים לקיץ

העונה החמה מהווה הזדמנות נפלאה להתחדש בפריטי אופנה ולהרכיב לעצמנו מלתחה מרעננת. טופים משגעים, שמלות מסוגננות, ג'ינסים מחמיאים ואקססוריז משלימים לשדרוג הלוק.
מחפשת בגדי נשים באינטרנט ורוצה לדעת מהן הבשורות לקיץ? יש לנו סקירה חמה של פריטי חובה לעונה. פני מקום בארון, כי הוא עומד להתמלא בקרוב בשלל פריטים מיוחדים.

טופ עם טוויסט

הטופים של הקיץ מפתיעים ומרגשים בעיצובים משגעים עם תוספות שעושות הבדל גדול בנראות. היכוני לאלמנטים מלהיבים כמו למשל, קשירה קדמית, פאייטים שמעניקים לבגד טקסטורה יוצאת דופן, כיס קדמי שמוסיף נגיעה מעניינת לפרונט, שוליים שמעניקים חיבור מושלם לחולצה כמו סיומת אריג, קרעים, פרנזים ועוד. התחרה אף היא נראית בזירת הטופים ומגיעה מכיוונים בלתי צפויים ומעשירה את הבגד.
כמו כן, צווארון יהלומים ועוד אלמנטים ששואבים השראה מעולם התכשיטים. כמו כן, פתחים במחשוף, רקמות פנינים, צווארונים ועוד קישוטים וחיתוכים.

נבחרת הגזרות

מבחינת גזרות – פרי סטייל הוא שם המשחק. את מוזמנת לבחור את הגזרה המחמיאה, הנוחה והמבוקשת מבין היצע מסחרר של גזרות פופולאריות. צווארון דרפה או V, גזרה ישרה או מתרחבת כלפי מטה, קולד שולדר ושרוולי וולאן המעניקים ממד ונפח. הסטרפלס חוזר העונה ומככב בשלל פריטים (הצטיידי בחזייה מתאימה לביגוד זה), כמו גם צווארון קשירה מסוגנן ומחשוף X שיוצר עניין. אם את מחפשת להרשים – לכי על גזרות של קומות ושכבות. המעטפת אף היא חובקת את הגוף בעדינות וגם השרוולים מתכווצים, האסימטריה חוזרת לחיינו ובגדול.

סוד החומר

ומה לגבי החומרים בבגדי נשים באינטרנט? כל שאת צריכה זה רק לבחור. בקיץ הישראלי החם והלח אין כמו לעטוף את עצמך בבגדי שיפון או כותנה, אבל גם הג'ינס מככב בגרסאות יצירתיות וכן התחרה. בד הטנסל הנצחי אף הוא חבר נאמן שילווה אותך במהלך העונה. חפשי את הפריטים המבוקשים מהחומרים הנעימים והתמסרי לרכות. נוח ויפה בבגד אחד.

שאלה של צבע והדפס

ומה עם הצבעים שאנחנו כל כך אוהבות ומפיחות חיים וקסם בכל מלתחה?

את מוזמנת להחליט מתי ואיזה גוון: צבעים כהים או בהירים בסגנון קלאסי, הכחול שממציא את עצמו כל פעם מחדש בפלטת גוונים מזהירה, שנעה בין כחול כהה לכחול בהיר, טורקיז ותכלת, בניחוח הים. ורוד נאיבי משגע וורוד זוהר למרחקים, ירוק תפוח עץ, אדום עז ונועז, הדפסים אתניים מרהיבים וגם פסטלים גלידתיים. אם את רוצה להעשיר את הצבע בהדפסים – דעי לך שבין הפייבוריטים העונה, ניתן למנות את הפסים שחוזרים עבים או דקים, פרחים שהם תמיד אלמנט המזוהה עם אביב וקיץ בכל מקום בעולם, כיתובים בכסף או זהב, מנומר משגע בצבעוניות מגוונת ועוד.

בבואך לבחור בגדי נשים באינטרנט בדקי את המידה של הפריט, קראי תיאור ובחרי שיטת משלוח מועדפת. תתחדשי ותהני!

 

 

כתבות נוספות במגזין:

חיסכון

חיסכון? מדריך לסוגי חיסכונות

מדריך לסוגי החיסכונות הפיננסים הנפוצים בבואנו לחסוך כסף לטווח הארוך, אנו ניצבים בפני מגוון רחב של אפשרויות ואפיקי חיסכון. אבל מה הם בעצם סוגי החיסכונות

כל היתרונות של קפסולות נספרסו

כל היתרונות של קפסולות נספרסו

הדעות לגבי קפסולות קפה חלוקות. יש כאלה להם הכי חשוב להכין קפה בצורה נוחה ומהירה, בעוד אחרים מאמינים שגם הקפסולה הכי איכותית לא יכולה להשתוות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן