הפופולאריות של שייט נהרות

לאנשים בכל העולם וגם לישראלים נמאס מלונדון, פריז ורומא, יש עוד דרכים לחוות מקומות ואנשים, טיולים יוצאי דופן, כאלה שישאירו חוויה עמוקה יחד עם נופים קסומים. שייט נהרות הפך להיות הבחירה של הרבה מאוד מטיילים היום. גם לישראלים נמאס מרעש, פקקים, תורים ארוכים לכל מקום, בקיצור בלגן. חופשה זה חופשה. זה לקחת אוויר וליהנות, וזה בדיוק מה שהם רוצים ומחפשים. שקט ואוויר צח, וזה בדיוק מה שהם יקבלו כבונוס בשייט נהרות. הפלגות בנהר, זו חוויה מופלאה שמתאימה לכל מיני קבוצות גיל. כל מי שרוצה חוויה בשקט ואינטימיות, בלי כל הבלגן של קבוצה דבוקה ובתי מלון, מזמין היום מקום בקרוז לאירופה. זוהי חוויה אחרת, טיול הרבה יותר רגוע בבית מלון צף, הכי מפנק בעולם. זה גם לטייל, גם להיות בבית מלון. פחות מתרוצצים ומגיעים למקומות הכי שווים, בלי לעמוד בשום תור. פשוט האנייה שלהם עוגנת, אתם יורדים ומגיעים לכל עיר בירה באירופה ולכל המקומות והעיירות הציוריות, שאיש לא יגיע אליהן לעולם מהיבשה. אירופה מהים היא חוויה עצומה, מרגיעה ומאזנת.

טיול בריא בנהרות אירופה

בשייט נהרות, פוגשים המטיילים יעדים מסקרנים, הרים, כפרים, עיירות ואתרים היסטוריים קסומים. לכל נהר יש את הסיפור שלו ולכן כל קרוז שונה מרעהו. בנופים טבועים ההיסטוריה והעבר, הבאים לידי ביטוי באתרים ובשרידים היסטוריים ותרבותיים, המייצגים תקופה וגם מאפשרים למטיילים להציץ אל ההיסטוריה של כל מקום כפי שהיא מתבטאת באדריכלות ובמונומנטים השונים, בתרבות, בקולינריה ועוד.  העגינה בכל תחנה, יוצרת קשר המקומיים בכפרים השונים, במסעדות ובבתי הקפה, בבתי המרזח ובמסורת הקולינריה והתרבות המקומיים.

אבל מעבר לכל אלה מדובר על טיול באוויר הצח, מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים ולגיל הזהב. לאנשים שנמאס להם לעמוד בתורים ולהתחכך עם קבוצות של מטיילים אחרים ורוצים משהו יותר אינטימי, שקט ורגוע. זהו טיול שעושה רעש כמו רחש הגלים מסביב, קליל אבל עמוק, לחוות כל דבר בזיכרון עמוק ועם כל החושים בלב ליבו של הים הפתוח, של הנהר הרוגש.

שייט נהרות- כל מה שלא רואים מהיבשה

שייט נהרות לוקח את המשתתפים בקרוז, למקומות שלא ניתן להגיע אליהם דרך היבשה, ולכן הם מסקרנים ומיוחדים. מדובר בערים, כפרים ועיירות עתיקים שנשמרו על כך המסורת, המנהגים והקולינריה שלהם, והם ממוקמים על גדות הנהר, ולכן כאשר יוצאים לנופש של קרוז שייט נהרות, סביר להניח שתהיה תחנת עגינה במקומות הכי מעניינים וליד העיירות והכפרים המרתקים. אז המטיילים נכנסים לתוך העיירה עצמה, חווים את האווירה, האנשים, המנהגים והמסורת כפי שהשתמרו במשך שנים רבות והחוויה עצמה עמוקה ומרגשת מאוד. מלבד המפגש עם המקומיים יש ביקורים במונומנטים מוזיאוניים, אתרים היסטוריים, חלקם אתרי מורשת. ביקור בפארקים מיוחדים, מקומות שמעניקים מס ערך מוסף וחוויה ועוד.

כתבות נוספות במגזין:

חיסכון

חיסכון? מדריך לסוגי חיסכונות

מדריך לסוגי החיסכונות הפיננסים הנפוצים בבואנו לחסוך כסף לטווח הארוך, אנו ניצבים בפני מגוון רחב של אפשרויות ואפיקי חיסכון. אבל מה הם בעצם סוגי החיסכונות

כל היתרונות של קפסולות נספרסו

כל היתרונות של קפסולות נספרסו

הדעות לגבי קפסולות קפה חלוקות. יש כאלה להם הכי חשוב להכין קפה בצורה נוחה ומהירה, בעוד אחרים מאמינים שגם הקפסולה הכי איכותית לא יכולה להשתוות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן