איך מפתחים אסטרטגיית מיתוג מעסיק?

אם החברה שלכם רוצה למשוך הכישרונות הבולטים ביותר בתעשייה שלה, אתם וצוות משאבי האנוש שלכם צריכים להבין איך לבנות מיתוג מעסיק מוצלח. זה לא רק יהפוך את החברה לאטרקטיבית עבור עובדים פוטנציאליים חדשים, אלא גם תעלה את המוניטין של החברה בקרב העובדים הקיימים שלכם.

כדי לבנות מיתוג מעסיק ברמה גבוהה, אתם צריכים לפתח את האסטרטגיה הנכונה. הטיפים הבאים עשויים לעזור לכם בזה.

תגדירו את המותג שלכם בצורה ברורה

המותג שלכם צריך להציג את עצמו בצורה שמבדלת אותה מהמתחרים, וגם באופן עקבי בכל המדיות השונות. זה בסדר אם יש הבדלים בין מודעות גיוס בפלטפורמות שונות, אך בכל מקרה אתם צריכים לשדר מסרים אחידים וברורים לגבי החברה, התפקיד והדרישות.

תתמקדו בדיגיטל

ערוצים דיגיטליים מספקים הזדמנויות, ליצור אינטראקציה ישירה עם עובדים ומועמדים לעבודה בצורה יעילה. העברת הודעות ישירות לעובדים בזמן הנכון יכולה להשאיר אותם מעורבים, ולהזכיר להם את ההיבטים החיוביים של עבודתם.

לדוגמה, עסקים רבים משתמשים בתוכנה אוטומטית, ששולחת לעובדים מידע על משרות פתוחות חדשות, כדי שיוכלו להפיץ אותן ברשתות החברתיות שלהם.

תעבירו את המסר הנכון מהרגע הראשון

לעתים קרובות, עובדים הופכים לא מרוצים, פשוט כי הם לא מבינים ומכירים את היתרונות שהארגון שלכם מציע, ואת השוני שלכם מחברות אחרות. כדי למנוע את זה, עליכם ליצור הליך אפקטיבי של הטמעת עובדים, כך שכולם יכירו את תרבות וערכי החברה.

לדוגמה, בחברות רבות משאבי אנוש מתכננים מודולי הדרכה, אותם כל העובדים החדשים צריכים להשלים. כאשר כולם מקבלים את אותו המידע, כבר מהרגע הראשון, נמנע בלבול בהמשך.

תבנו קהילה

הקהילה היא בדרך כלל הגורם העיקרי, שמניע את האופן בו העובדים שלכם תוספים את מקום העבודה שלהם. יוזמות שנועדו לבנות תחושת קהילה, יכולות להגביר באופן משמעותי את שימור העובדים ואת תחושת הסיפוק שלהם, כי הן מאפשרות לכולם להרגיש שייכים ומחוברים.\

לדוגמה, אתן יכול לשקול מפגשים מהנים לעובדים על בסיס שבועי. אם תעודדו אותם לאכול יחד, ולהכיר אחד את השנייה, שביעות הרצון שלהם תעלה.

תחשבו מעבר ללוגו או לסלוגן שלכם

המותג שלכם הוא הרבה יותר מכמה מילים, או מאלמנט עיצובי. אלה גורמים חשובים, אבל הם לא תורמים רבות ליצירת מיתוג מעסיק בדרך כלל.

מה שקובע בפועל הם העקרונות שמשמשים אתכם לניהול החברה והעובדים. ההתמקדות שלכם צריכה להיות ביצירת חוויות יוצאות דופן עבור העובדים והמועמדים.

תשתפו את הסיפור שלכם

מיתוג מעסיק תלוי ביכולת שלכם לספר על עצמכם ועל הארגון למועמדים ועובדים. כמו לכל חברה אחרת, יש לכם היסטוריה ייחודית, וחשוב שאנשים יכירו אותה ואת המורשת שלכם. כדי שעובדים באמת יתלהבו מהתפקיד שלכם, הם צריכים להבין היטב מי אתם, ובעיקר איך הפכתם לארגון שאתם מנהלים כיום.

כתבות נוספות במגזין:

חיסכון

חיסכון? מדריך לסוגי חיסכונות

מדריך לסוגי החיסכונות הפיננסים הנפוצים בבואנו לחסוך כסף לטווח הארוך, אנו ניצבים בפני מגוון רחב של אפשרויות ואפיקי חיסכון. אבל מה הם בעצם סוגי החיסכונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן