אכילת פירות על קיבה ריקה

כולנו אוהבים לאכול פירות, ולא משנה איזה ולא משנה מה היא העונה של השנה- קיץ, חורף, סתיו או אביב. עם זאת, חשוב לדעת כי הפירות בריאים במינון מסוים וחשוב גם לדעת כיום איך לצרוך את הפירות, שכן אם הם נאכלים לא נכון או בזמנים לא מתאימים הם יכולים גם לגרום לבעיות שונות, ולכן חשוב גם לצבור מידע בנושא, על מנת חלילה לא להיות מופתעים.

באופן כללי, פירות הם המזון הטבעי ביותר והטוב ביותר עבור האדם. גוף האדם, ממש מותאם לאכילת פירות והסוגים השונים של הפירות שקיימים צריכים לספק את כל הצרכים השונים של האדם. שכן, הם מכילים תערובת של רכיבים תזונתיים רבים, מינרלים, ויטמינים, נוגדי חמצון, חלבונים, וחומצות שומן חיוניות מאוד לגוף האדם. לפירות יש יכולת חשובה לשמור על הגוף, לנקות רעלים וכן גם לחזק את מערכת החיסון שלו. באופן כללי, הפירות, לעומת שאר המזונות שוהים בקיבה זמן קצר (כחצי שעה לעומת כמה שעות).

לכן, אחד הכללים הבסיסיים והחשובים ביותר כאשר אוכלים פירות חשוב לאכול אותם על קיבה ריקה, מהסיבה הפשוטה, שכפי שצוין, הפירות שוהים זמן קצר בקיבה ומפגש שלהם עם סוגי מזונות נוספים, עשויים לגרום לתערובת שנוצרת בקיבה תסוס ולהפוך לחומצה. זוהי הסיבה מדוע לפעמים חשים בצרבת או הרגשת אי נוחות באכילת פירות על בטן מלאה, ולכן חשוב להימנע מכך.

תדרגו את הכתבה הזאת