הליכה של עשרת אלפים צעדים ביום

רוצים להוריד את הסיכויים לחלות במחלות שונות בעתיד? לכו על זה!

חוששים מכל מיני מחלות נפוצות שעלולות לתקוף אתכם בגילאים מאוחרים יותר? אל דאגה. אתם יכולים להוריד באופן משמעותי ומהותי ביותר את הסיכויים שלכם לחלות בהם על ידי שמירה נכונה על הבריאות. כיצד תקטינו את הסיכויים לחות במחלות שונות? תתפלאו, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט ללכת כעשרת אלפים צעדים ביום, זה לא כל כך הרבה כפי שזה נשמע, בואו לקבל מידע נוסף במאמר זה.

הליכה של למעלה מעשרת אלפים צעדים ביום מקטינה את סיכוייכם לחלות- הידעתם?

מחקרים מגלים וכן ארגון הבריאות האמריקאי איתם שהליכה של עשרת אלפים צעדים ומעלה ביום יכולה להפחית באופן מהותי את הסיכוי שלכם לחלות בכל מיני מחלות קשות ובלתי נעימות בעתיד הלא רחוק. כולנו ידענו תמיד שהליכה תורמת לשמירה על המשקל וכן לסיבולת לב ריאה, אך ככל הנראה לא ידענו עד כמה האפקט שלה יכול להיות עוצמתי ומכריע לגבי הבריאות העכשווית והעתידית שלנו. על מנת להגיע למספר צעדים כאלו ביום מסתבר שאנחנו צריכים לוותר מעט על הנהיגה ועל המעלית ולהשתדל כמה שיותר פשוט להזיז את עצמנו. הממוצע של כמות הצעדים של אדם נורמלי ביום עומד על כ3000 צעדים ביום, כיצד אם כן ניתן להגדיל את כמות הצעדים מבלי לשנות באופן דרסטי את אורח חיינו? על כך בפסקה הבאה.

קשה לכם לצאת להליכה פורמאלית בכל יום? יש דרכים נוספות

כמובן שהדרך הקלה והנכונה ביותר היא לשלב פעילות גופנית כמו הליכה כחלק מסדר היום שלנו, אם הליכה במסלול הליכה בחוץ ואם על הליכון בחדר הכושר השכונתי או הביתי שלכם. אמנם, רבים מאתנו מתעצלים לעשות זאת ובסופו של יום אנו מוצאים את עצמנו עם כמות צעדים מעטה וכושר גופני יורד מה שלא תורם לבריאות שלנו כלל. הגדילו את כמות הצעדים כך: נסו לנהוג פחות וללכת יותר, עלו במדרגות ולא במעלית, יש לכם הליכון בבית? העמידו אותו מול מסך הטלוויזיה ולכו כ-20 דקות עד חצי שעה ונסו בכל דרך אפשרית להגדיל את תזוזת הגוף שלכם באופן טבעי.

תדרגו את הכתבה הזאת